2011. május 25., szerda

fehér dupla ajtós szekrény

fehér dupla ajtós szekrény:
Szia,
Én költözik hamarosan, és én nagy szekrény a lakásban, sajnos, nincs hely, szeretném őt ezeken az útvonalakon adnak kedvező.
Ő teljesen fehér, a rózsaszín virágok csak beragadt, és könnyen eltávolítható. A kabinet:
2 méter széles
Minden ajtó, ami 1 méter
2,22 méter magas
és 0,57 m mély
összesen van 4 polc, hogy lehet helyezni egyedileg
és két kereszt rúd akasztani a ruhákat, amelyek szintén változó.
A szekrény sajnos kapott egy pár apró karcolás is van a horog, hogy rendelkezik a hátsó falon megállt, úgy, hogy új lenne használni. A jobb ajtó sérült le, és a mechanizmust kell létrehozni, vagy pusztán fúrt egy hosszabb csavarral.
Mivel én sajnos nem teremtik meg az időt, hogy a hiányosságok megszüntetése, szeretném eladni olcsó.
Én már akkor 299 - és van fizetni, mert a hiányosságok gondoltam, 70 €.

Csatlakozz most egyszerűen, az ár lehet tárgyalni.

schmidt.anika @ gmx.de
Ár: 70 EUR VB